2009年1月13日星期二

2008发癫平安夜

圣诞节 平安夜
烟花四处射
隔离间屋既小姐
今晚是否会玩到好夜
可否将声量调细
唔好再同我丫嗎爹

一支公等于一祿葛
一张床睡住一个寂寞
大被盖过头
被窝中对自己讲
“圣诞快乐”

乐?有么好乐?
我圣诞仲要工作
工作之余浑浑噩噩
搏命咁做 钱又没有
朋友仲搂我开赌
唔通你地真系想我输剩撮毛

oh~no~我从来都唔识say no
Yes Man既主角应该搵我黎做
但系点解做黎做去都系做人细佬
又或者系D烂仔收数
你地全部都“昻狗狗”
对眼生系箩油度!
(导演:吵么len吖?有嘢做好过无嘢做!多多gi get,因住老临都无得你做!)

杯杯的酒醉了
因为我杯杯都来
我挥一挥衣袖
结果我呕到七彩

又过抬 我应该

应该早已没期待
应该心死为何还未放开
我痴痴地等
是否有日终于可等到
一生中 最爱

没有评论:

发表评论